Ready, steady, let’s #GLOW by dm!

30 decembrie 2018

Acest articol s-ar putea transforma în accesul pe care l-aș putea avea la evenimentul GLOW by dm drogerie markt, din Viena, care, în acest moment este sold-out.

Împreună cu dm, Alina Ceușan a pornit o campanie de recrutare a unui blogger, împreună cu care ea va mege la acest beauty convention, în Viena, în ianuarie. Deoarece Alina este unul dintre creatorii mei preferați de conținut, am reacționat imediat la postarea ei în legătură cu această oportunitate.

Mecanismul e simplu. Cine vrea să răspundă provocării dm, trebuie să explice cum ar folosi un produs din gama trend IT UP, dacă ar participa la GLOW by dm drogerie markt, împreună cu Alina.

Lucky products

Prin urmare, după ce mi-am căutat my partners in crime, printre zecile de produse care oricând pot contrui sau întregi un look super glam, am plecat de acolo acompaniată de:
💄 rujul 183 DAYS by trend IT UP Glitz Stick (nuanța 040 QUARTZ)
💋 lipliner-ul CONTOUR & GLIDE trend IT UP (nunța 230)
✨ fardul HIGHLIGHTENING Eye Shadow Cream Waterproof (nuanța 030)

M-am gândit că nu degeaba i se spune GLOW by dm, așa că am ales aceste produse pentru a construi un look strălucitor, care să se integreze în definiția convenției de beauty.

O caracteristică importantă a acestor produse trend IT UP este versatilitatea texturilor și a nuanțelor. M-au surprins plăcut cum se blend-uiesc și cum se potrivesc cu celelalte produse pe care le-am ales ca să creez look-ul.

Let’s GLOW!

Am folosit fardul cremos HIGHLIGHTENING Eye Shadow împreună cu un fard pudră compactă și match-ul a fost unul reușit, obținând un aspect metalic strălucitor, pe care l-am purtat toată ziua, fără să se strângă în pliuri.

Iar pentru că anything can be a highlighter if you are brave enough, același fard cremos HIGHLIGHTENING Eye Shadow a ajuns și pe pomeți, nas, gât și claviculă, făcând un joc de umbre și lumini care cer să fie în reflectoarele GLOW by dmdin Viena. Twinkle, twinkle, little star!

Pe pomeți, a întregit perfect combinația de layere formată din baza de machiaj, fondul de ten, blush și pudra liberă de fixare. Aspectul ăsta mi s-a părut cool, pentru că machiajul nu devine cakey și chiar dacă produsul vine dintr-o cu totul altă gamă față de celelalte layere, există compatibilitate între ele.

Rujul 183 DAYS by trend IT UP Glitz Stick se prezintă ca un ruj solid, însă odată aplicat pe buze își transformă textura în una foarte glossy și strălucitoare. Am folosit lipliner-ul CONTOUR & GLIDE trend IT UP pentru tehnica de contouring a buzelor. Cele două produse au oferit buzelor un volum neașteptat și tocmai și-au ocupat un loc special în trusa mea de make-up, pentru că îmi plac foarte, foarte mult nuanțele nude.

Special thanks for this little special guest product

Cele 3 produse de mai sus ar intra pe short-list-ul care s-ar califica în crearea look-ului pe care aș vrea să îl port la GLOW by dm beauty convention. Și, pentru ca totul să fie flawless, pielea trebuie curățată perfect… cine ar putea face asta, dacă nu Foreo?! Pentru că Foreo Luna Play Smart a participat la backstage-ul look-ului de mai sus, merită menționat aici, deoarece tot de la Alina am aflat despre el și tot în dm m-am împrietenit cu el. Deoarece strălucirea unui make-up depinde radical de starea tenului, am acordat dispozitivului aceste 20 de secunde din articol, pentru că, de ceva timp, Foreo is my best skin-routine buddy.  💖

 

We are all packed! 👜

Acum, nu îmi rămâne decât să aștept verdictul Alinei și al echipei dm. Mi-ar plăcea foarte tare să particip alături de ea la acest eveniment, pentru că o urmăresc de foarte mulți ani, însă niciodată nu am stat face-to-face, ca să îi adresez întrebări ale căror răspunsuri aș vrea să le aflu direct de la ea.

Mereu am apreciat spiritul antreprenorial al Alinei și cred că orice hint sau orice bucățică de know-how din partea ei mi-ar folosi foarte mult acum. Pe lângă participarea în sine la GLOW by dm, câștigarea concursului ar pica la fix acum, când am in-the-making un proiect personal la care am visat foarte mult. Sfaturile unui creator de conținut atât de constant și foarte bine nișat mi-ar fi extrem de folositoare, din punct de vedere al branding-ului, mai ales că hot-spot-ul proiectului meu va fi reprezentat de diferite tipuri de evenimente, inclusiv lifestyle.

Într-un internet care oferă mii de variante la un click distanță, e de apreciat să fii mereu în topul opțiunilor pentru brand-uri, atunci când vine vorba de colaborări. Pe lângă exclusivitățile beauty convention-ului, m-aș asigura că aș avea parte și de o sesiune de coaching on-the-go de la Alina, cu privire la crearea de conținut. Insight-uri de la un astfel de content creator  sunt valoroase și mi-ar plăcea mult să colecționez câteva de la Alina, chiar în timpul desfășurării unei campanii. So little time, but so many things to discover. Wien included. ✈️

Prin acest articol, particip la campania de recrutare GLOW by dm drogerie markt @AlinaCeusan.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.